春風吻上我的臉 - 姚莉


春風吻上我的臉  (姚莉) Video 剪輯自50年代的電影《那個不多情》 鍾情

春風它吻上了我的臉 告訴我現在是春天 
誰說是春眠不覺曉 只有那偷懶人兒才高眠

春風它吻上了我的臉 告訴我現在是春天
雖然是春光無限好 只怕那春光老去在眼前

趁著那春色在人間 起一個清早跟春相見
讓春風吹到我身邊 輕輕的吻上我的臉

春風它吻上了我的臉 告訴我現在是春天
春天裡處處花爭妍 別讓那花謝一年又一年 
別讓那花謝一年又一年

Spring Breeze Kisses My Face

Spring breeze kisses my face
It tells me it is spring now
Who said people would sleep and forget to wake up?
Only those lazy people will continue to sleep

Spring breeze kisses my face
It tells me it is spring now
Even though the spring is so great
Only afraid that it will go away too quickly

Take an advantage of the spring time
Wake up early in the morning and greet the spring
Let the spring breeze blow to my face
Gently kissing my face

Spring breeze kisses my face
It tells me it is spring now
In the spring time, beautiful flowers are every where
Don't let the flower crumble year after year
Don't let the flower crumble year after year

2 comments:

  1. http://www.baike.com/wiki/%E7%8E%8B%E9%9B%85%E6%B4%81

    ReplyDelete
  2. 王雅洁
    开放分类: 中国歌手 人物 华语流行音乐歌手 娱乐人物 影视歌人物中文名:王雅洁 其它外文名:wangyajie
    出生地:北京 性别:女
    血型:O 国籍:中国
    出生年月:1987年8月29日 星座:狮子座
    职业:演员 身高:169厘米

    ReplyDelete