月亮代表我的心 - Hayley Westenra 海莉


Hayley Westenra sings "The Moon Represents My Heart" with school students in Taichung, Taiwan 7th Nov 2011.
海莉於 2011/11/7 於台中市政府文化局惠中樓與梨山國小, 東海附小學生演唱 月亮代表我的心。


Hayley Westenra sings a famous Chinese love song on the opening ceremony of the World Game in Taiwan on July 16, 2009.
海莉於高雄世運和信合唱鄧麗君名曲「月亮代表我的心」。

Lyrics:
你問我愛你有多深 我愛你有幾分
我的情也真 我的愛也真 月亮代表我的心

你問我愛你有多深 我愛你有幾分
我的情不移 我的愛不變 月亮代表我的心

輕輕的一個吻 已經打動我的心
深深的一段情 教我思念到如今

你問我愛你有多深 我愛你有幾分
你去想一想 你去看一看 月亮代表我的心

你去想一想 你去看一看 月亮代表我的心

You May Like:

San Diego - Peru 中南美洲

Iberia Passage 英國 - 佛羅里達

Turkey - Israel Holy Land 聖地

Transatlantic Voyage 橫渡大西洋



No comments:

Post a Comment